EENG ANSELA PIN: 27D8BC1D
Flashy Rainbow Heart

SELAMAT DATANG

.

ASALAM MUALAIKUM
RSS

puisi


@1
Tiada lagi ku temui lembut sapamu
Kini semua terasa menyakitkan
Ada apakah gerangan
Adakah kesalahan yang telah kulakukan
Percumahkah pengorbanan ku
Tidak pernah kau perdulikan
Haruskah ku tahan air mata
Hingga tak bergulir di kelopak mata
Begitu rapuhkah cintamu
Mudah berubah tak menentu
Sulit ku tebak hatimu
Tak mampu mengerti maumu
Haruskah ku undur waktu
Hingga tak terasakan sakit hatiku
2
Terbuai aku dalam kehangatanmu
Terpaku aku dalam cengkramanmu
Tapi tak ku sangka kau permainkanku
Kau seakan lintah menghisap perlahan darahku
Kau hanya menganggapku sebgai pelampiasanmu semata
Akankah kau rasakan perihnya hatiku yang tersakiti
Aku akui kau sempurna dimataku
Tapi di balik kesempurnaanmu hatimu
Bagaikan duri yang menusukku secara perlahan
Tapi aku anggap ini semua mimpi terburukku
Aku tidak akan pernah putus asa
Kan ku jalani semua dengan tabah

@3
Aku tak percaya sekian lama kau tinggalkan ku
Tapi rasa itu tetap di hatiku
Bila cinta sampai disini semua takan pernah berarti
Kenangan terindah antara kau dan aku
Biar ku simpan semua tentang mu
Kan ku kubur dalam hatiku
Kan kusembuhkan luka untuk dirimu
Jangan lah kau hadir jika untuk meninggalkan ku
Hilang semua kasihmu biar semua berlalu


EENG ANSELA

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar